hujjedamig

Söndag: Dagen är fullständigt normal. Elin hälsar på, man kollar film, man äter chips och skrattar. Jag åker hem till Kosta, för jag ska jobba. Pappa kör bil mellan Lessebo och Kosta. No big deal what so ever! Helt plötsligt, kör vi på ett jävla rådjur. FY FAAAAAN VA RÄDD JAG BLEEEEEEV!! Jävlaskitfanhelvete. Fanskapet kommer och donkar in i rutan, trycker in lyset, vi kör över den (!!) och den springer iväg..?? Jag satt och grät, och pappa började noja över bilen. Härlig sammanhållning kände jag där. BLÄ!

Måndag:
Vaknar kl6 och känner inte för att jobba mellan 7-17. Sen kom jag på det.. min allra sista dag på Konsum. Jag hade bestämt mig för det, nu får det vara nog. Då jag har ett monsterschema om 2 veckor på Pressbyrån, med 50h i veckan, vill jag vara ledig. Så dagen blev askalas! Ropade på chefen, kanske en eller två ggr för mycket. Hjälpte en ny tjej som ska börja, och kände mig cool som kan (nästan) allt. Det kändes bra. Nu är det bara nya grejer att se framemot. Me likeeeey! (Jag är livrädd.....).

Och ännu en gång har jag druckit öl. Jag som hatar öl. Men vad gör man inte när en av sina bästa vänner är på hemmamark. Maja och jag satt på Båten och snackade gamla minnen. Sånt är askul. "Kommer du ihåg han, eller vad han sa, och vad vi gjorde då, och va full du va, va pinsamt hahahahööhöhöhöhö".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0