just another day

Ola berättade för mig för ett tag sen att dem hade fått ett brev i lådan "Klagomål, idéer osv" på hans jobb.. På lappen stod det att "Vi tycker det är jobbigt när den långa blonda killen ska pussas med den brunhåriga tjejen hela tiden. Vi vill inte komma hit längre". Jag kan erkänna att jag ibland går och hälsar på Ola på hans jobb, ger honom en snabb puss, pratar lite och går därifrån. Har vi mot förmodan mer hångelabstinens har vi gått till ett rum och mys lite. Men ingen har sett oss.. trodde vi. Det här känns både pinsamt, töntigt, roligt och förstående. Vad göra? Vi satt utanför Olas jobb idag och pussades lite, då hans kollegor gick förbi och bara skrattade och gav oss menande blickar.. Kyssar är ju så mysigt. Det borde man få göra överallt! Sådäså!

Då både jag och RoomieHanna knappt har några fungerande hjärnceller pga äcklig förkylning blir det väl en kurerardag I guess. Jag vill helst däcka hela dagen, men det blir så tråkigt då. Kom igen, låt denna förkylningen bli rolig.. yyeyyy...


så här ser en äkta sjukling ut, med massa finnar. that´s me.. deal with it!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha klockrent :D

2011-06-14 @ 13:27:33
URL: http://emmywood.wordpress.com
Postat av: Sandra

krya på :)

2011-06-14 @ 19:30:44
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Mattias

Sex på Olas jobb .. Fy rosanna

2011-06-15 @ 07:56:36
Postat av: Dianaa

krya på dig dårå ^^ kram

2011-06-16 @ 20:39:27
URL: http://dianaskurd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0