nu är jag redo! typ..

Halsen går upp och ner från att göra sketont till att knappt kännas alls. Jag gillar det sistnämnda bäst! Då jag slitit som ett djur (säger vi) idag för att förberedda inför imorgon slocknade jag en stund och nu mår jag halvknas!

Jag har faktiskt gjort en egen potatissallad, innehållande rädisor, purjolök, vitlök, creme fraiche och massa kryddor! Kanske lite för mycket peppar.. Men då jag ska dela denna salladen med 3 killar (en brandman, en lumpenkille och min store fina Ola...) så hoppas jag att dem är starka karlar med lots of balls och tycker den är svingod!



HAVE A NICE MIDSOMMARAFTON!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har precis fått en blogg på scenbloggen,och det skulle vara riktigt kul om du kunde kolla in och säga vad du tycker om tex det senaste jag köpt,dagens outfit osv :)



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-06-23 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0