onsdag.. eller torsdag?

Hanna och jag lyckades äntligen ta oss ut ur vår förkylningskoma, och träffa lite folk! Jag åt först fin middag med Ola, sen hånglade jag honom hejdå.. Han är i Stockholm en vecka. Då jag har blivit lite nykär på nytt av någon anledning och är myssugen hela tiden, var det jättejobbigt. Sen var vi hos Marcus och hostade lite, bland massa andra friska trevliga människor, som säkert kommer vara sjuka imorgon. Well.. sårry!

Ola är, som sagt, i Stockholm. Då han ska sova på ett vandrarhem, och dela rum med andra, ville jag ge lite förslag på vart han kan förvara sina behörigheter. Då hans polare har blivit rånade på detta sättet innan, tyckte ju jag att hans kalsonger vore ett jättebra gömställe. Det ENDA Hanna hörde (självklart) av vårt samtal, löd såhär: "Men baby, kan inte du sova med telefonen i kalsongerna?" Tolka att hur ni vill. Det är Olas och min snuskiga ensak. 

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0