pang pang boom boom krasch

  1. Jag drack igår!! Varför ska jag förtjäna att må som jag gör idag då? Jag ska kunna dricka hur mycket som helst utan att må såhär.. KAHBLÄÄH!!
  2. Trevligt myshäng på stan med bakispizza med fina människor, sen hem till Hanna och bli bjuden på mat av hennes päron! Jag känner mig så bortskämd..
  3. JAG KOM IN PÅ GRIIIIMSLÖV!!! Jag var på intervju i onsdags.. undrar HUR mycket dom ville ha mig? "Hon är snygg och intressant, vi MÅSTe ha henne!!" Höhö.


    Karro, Jossan and moi!

Kommentarer
Postat av: elin har ordet

Grattiiiieees!! :D det är du och jag som blir internatbrudarna nu då alltså! :D

2011-06-05 @ 21:34:33
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0