without you I'm nothing


Igår hade jag en riktigt jävla pissbajsdag. Åkte hela vägen till Kosta för att jobba några timmar, åka hela vägen till Växjö igen. Sen gå till Deluxe och kolla på Vi Ska! Tråkigt nog hade jag en otroligt dålig dag, så gick hem tidigt och bara somnade.. Suck.

Idag har jag varit ful i en keps på Pressbyrån. Humöret har hållt i sig under dagen fram och tillbaka, och nu är jag bara trött. Ska försöka få Hannas hostande röv upp ur sängen så hon kan göra mig sällskap på bion ikväll. Annars går jag fanimig själv. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild:)<3

2011-06-20 @ 17:35:40
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0