jaha

Då jag hade behov av att vara jävligt tjejig, så sov jag hos Stephanie igår. Kollade SezAndTheCity och snackade killar! Hur mer tjejigt kan det bli?

Idag har jag varit så förbannat duktig och lämnat ut mitt Cv till 15 olika klädbutiker!! Får jag inte jobb nu blir jag galen! Som kontaktbild använde jag den från NöjesNytt (bilden här till vänster <-----) Tydligen var det en tant inne på Kappahl som inte riktigt trodde på att det var jag då hon sa "Jaha.. du har valt att sätta dit en bild som inte på dig själv? Ja, alla är ju olika..." Men hallå din knastant, det är jag!! Tji fick hon.. och jag med för den delen. Så där snygg har jag inte vart på ett år, då bilden togs. Deppigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0