anyway you want it, thats the way you need it

Sov till 12. Det var inte igår, vill jag säga. Konstigt nog har min vana blivit att vakna vid 9 och vara hyffsat pigg! Jag sticker snart in till Växjö där jag stannar till torsdag, och då Ola inte har internet i den nya lyan (buhu), så kommer jag göra följande dessa dagar:

Idag: Dansa dansa dansa hiphop, alltid lika roligt!
Imorgon: Provjobba på Pressbyrån! Vill ni se mig i en ful keps? Kom förbi!
Blev även bjuden till Karro som fyller år, på middag och utgång. Fan va nääjs!!
Torsdag: Ja.. åka hem och packa inför lördag, muuhahahahah!!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: belsas / elsa

Söta bilder! :)

2011-05-03 @ 20:31:00
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0