@lkasjdakjsldhcekqbtnvwöctjqwtlk

Jag skulle kunna sitta här och predika om hur jävlig min helg har varit. Men jag skippar den biten. Jag säger helt enkelt hur den har varit. JÄVLIG! Man vaknar idag och tror det ska bli en bra start på veckan. Man kommer hem, det ringer. Jaha, j'vla förbannade skit, jag skulle varit ute i Grimslöv idag vid kl 13, på en informationsträff angående folkhögskolan. Kommer jag ihåg det? Svar nej. Är det nu man säger att dan bara kan bli värre eller sämre? Kalla mig hur mycket pessimist ni vill, men fy fan, vilken dålig start på veckan!!! SCREW YOU!


jag älskar dig, och att du finns för mig i mitt kaotiska liv!

Kommentarer
Postat av: Elina Erlandsson

Ingen fara gumman - du kan åka till skolan en annan dag och få samma info!!!

Maila mig gærna - puss o kram!

2011-05-23 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0