Till alla chipsälskare

"Historien visar oss gång på gång att det inte lönar sig att ta beslut på tom mage, men ändå fortsätter vi att gå i samma fälla. Nej då, de nakenbilderna ligger tryggt i min mobil! Inga problem, jag tar tåget så är jag där precis i tid! Jag ska bara spela en gång till, nu är det min tur att vinna! Allt beslutat på tom mage, men vi är ju trots allt bara människor. Därför, som en välvillig människa, har vi på Estrella kommit med vårt bidrag för att reducera att viktiga beslut går åt pipan.

Vi åt lite chips så att magen inte var tom, och kom fram till att potatisskivorna kunde vara lite tjockare. Dubbelt så tjocka till och med, och med skalet kvar för att ge mer smak. Så blev de extra goda då vi fick dem att bli ovanligt krispiga. Flax!

Det sista vi bestämde oss för var att ha en mindre påse så du kan ta med den överallt beslut ska tas. Proviant är inte bara god att ha utan också ovanligt god att äta. Aldrig mer: I did not have sexual relations with that woman!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt fin design du har! :) ha en fin kväll!

2011-05-01 @ 20:50:33
URL: http://alinah.se
Postat av: Jessica -The Truth And Other Disasters

Hahaha denna blogg måste jag börja följa!

2011-05-01 @ 23:26:30
URL: http://jayde.blogg.se/
Postat av: jbjewelry

Hej, på jbjewelry har vi smycken till super priser. Vi säljer allt ifrån earcuffs till armband, du kan även komma med egna önskemål. Sedan säljer vi även vårat egna hårsmycke, beställ innan 7:e maj och få en present på köpet!



mvh jbjewelry

2011-05-01 @ 23:58:37
URL: http://jbjewelry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0