Blä

Har varit och dansat nu, och skulle till bussen som skulle gå 21.50.. jag kom till stationen 21.48.. ingen buss ingen buss ingen buss.. Nehe, nästa går vid 22.20.. den kom aldrig den heller! Wtf? En gammal utländsk tant som varken kunde engelska eller svenska något vidare började ju fråga mig om bussen osv osv, och hon fattade ju inte hälften av vad jag försökte förklara och jag fattade inte vad hon menade heller.. Till slut fick jag gå till en taxi, för jag vägrade gå hem efter alla nyheter om våldtäkter och skit! Då kollade jag om tanten ville dela taxi med mig, men hon hade inga pengar.. och så rik är jag inte så jag kunde bjuda på hennes runda också, hon skulle lååångt ifrån Mariakyrkan, där vi bor! Så jag försökte förklara för henne att jag var tvungen att åka hem, jag var trött och hungrig. Och man ser tårarna i ögonen på henne och så går hon.. Vad fan skulle jag göra? jag hade ju inte råd att betala en taxiresa på 300 spänn till hennes hotell Lång-åt-helvete.. usch jag mår så dåligt över det där nu! Taxichauffören var schysst iaf och stannade mätaren på 100 kr en bit ifrån lägenheten.. Ne jag ska väl försöka sova nu, fan.. undrar hur tanten mår, kom hon någonsin fram till sitt hotell, som hon inte ens visste vad det hette ???!   bläää :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0