Jag se det snöar..

Idag är det ännu en dålig dag. Jag känner mig lat, äcklig, ful och tjock. Slavat på Konsum och nu sitter jag här och bara är! Fick ett ryck innan och tänkte, fan det är julafton om cirkus en vecka, jag har inte handlat några julklappar! Sen kom jag på att vi har ju lottat, om vem som ska köpa till vem! Och jag köpte en present till pappa för flera veckor sen, men som tur är så skulle jag köpa till pappa enligt lotterna ! Så jag slipper tänka på det, överhuvudtaget! Jag ska fortsätta känna mig lat, äcklig, ful och tjock nu!


Pappas juleklapp! Förstår ni hur den fungerar? Jag gör knappt det..

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-12-15 @ 21:02:59
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E - fotoblogg ♥

Hej! Fin blogg du har :D

Hur är det med dig då? :)

KRAM ♥

2009-12-16 @ 16:30:08
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0