Tomorrow

Jag har vart urusel på att blogga nu senaste dagarna. Finns en anledning.. Men imorgon är det student som gäller, för Sophie Cissi och Linnéa=) Och utgång på det sen, så jag sticker imorgon vid ett, kommer hem någon gång (sent) på natten! Upp och jobba vid 10-21! Jag kommer vara skittrött men sen hela helgen är jag fri, så det blir att slappa då.. Gärna hitta på något också iåf, orkar inte bara sitta själv och tänka.. Jag kommer kanske kanske blogga fredagkväll, efter jobbet! Jag kommer ha bloggabstinens imorgon säkert.. jag har ju bloggat varje dag sen jag började! Nu ska jag nog sova. Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Anne

vilken dag var du ute?=)

2009-06-13 @ 11:02:31
URL: http://annejust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0