Ibland..

Fan, nu har man varit på, över, under (haha), ne men varit med Niclas 3 dar i sträck och nu när man kommer hem UTAN honom känns allt så.. tomt :( Ses ju igen om ett par dar men iaf^^ Ja, eftersom det inte blev fest kollade vi på Eurovision, och jag tyckte Malena (?) gjorde ett skitdåligt framträdande.. Hon såg sjukt nervös ut enligt mig, plus att hon kunde tagit i mer! Jag har förövrigt fått Norges låt på hjärnan, han vart både söt och bra!=) Vi har även vart väldigt rastlösa så vi har säkert varit ute och gått med Stessie varannan timme, ne lite överdrivet.. Men väldigt ofta iaf! Och käkat en massa chips och popcorn och godis .. Får bli en nyttig vecka för min del;) Niclas mormor bjöd på middag idag med så slapp vi laga det! Ne nu ska jag väl.. inte göra någonting.. dega!!

Keep in touch:)


  
      Ibland får jag till en snygg look, som får alla på fall.. Ibland!


   Ibland så...                                                 ...får man turas om:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0