"Mr. Rör-inte-mina-moln"

Vilken otroligt seg dag! Ont i huvudet, och halsen.. Sen har jag världens träningsvärk sen dansen igår också. Vilken iåf är en skön känsla, på något konstigt sett.. Jag har precis kollat klart på Herkules! att jag kan alla låtar fast det var flera år sen jag såg den är lite konstigt. Men är man Disneyfreak så är man=) Jag kom på att Poccahontas, slutar ju fan inte lyckligt för 5 öre! Lejonkungen= Simba och Nala, lyckliga! Snövit= Prinsen och Snövit, lyckliga! Aladdin= Jasmine och Aladdin, lyckliga! Men Poccahontas!! Han sticker ju därifrån i sin gigantiska båt, och hon är kvar på sin ö? Tur att inte alla filmer slutar lyckligt. Känner ju nästan igen sig. Olyckligt slut..

"Vi är Lärkungar vi, ja vi är Lärkungar vi, och vi sjunger för att vi är glaaada. Hela världen nynnar på vår melodi (vår melodiiii.) Av musik kan ingen ta nån skada."

Kommentarer
Postat av: Emelie

men du måste se tvåan, då träffas dem ju!!!

2009-11-03 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0