Fuck a duck

Jaaa jag vet, jag suger på att blogga. Jag har haft annat för mig. Typ, sovit, pussat på Fredrik, varit i Växjö, jobbat, träffat mamma och pappa, bajsat, ätit chips och annat viktigt. Igår var jag tex hos Simone i Kalmar! Hon fixade in mig på studentkåren, med gästleg. Mycket trevligt var det! Dansa loss halva natten, käka en pizza på det och sen vänta på bussen som fö var 27 minuter försenad! I väntan på denna sena buss, tog vi kort på massa härligt äckligt stora spindlar vid busshållplasen. Imorgon börjar ÄNTLIGEN dansen igen! Street imorgon, och Bollywood på onsdag! Svettig och cool ena dagen, vacker och graciös (förhoppningsvis) den andra dagen. Gött.




Kommentarer
Postat av: Thomas

BOLLYWOOD-DANS???!!! :D jag är grymt avundsjuk på dig :/ hur e läget nu för tiden?

2010-08-29 @ 23:46:20
Postat av: elin har ordet

så vem är den där fredrik då? :) hur träffades ni? och ta med honom till vår inflyttningsfest ifalld u vill!

2010-08-30 @ 08:26:48
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: natalie åström

åååh vilken äcklig spindel haha! :D

jättefina bilder btw, du e söt :D

ha en fin dag <3

2010-09-18 @ 11:32:23
URL: http://natallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0