om man tvättar får man rena kläder.

Jag sov till kl 12 idag. Men inte fan känner jag mig piggare för det, snarare skittrött, lite förkyld och inte alls på humör för att tvätta hela jävla dagen. Om man ser det från den positiva sidan så får jag rena kläder, och kan lukta mango, som mitt sköljmedel gör!

I lördags var det fest för min fina Josefine, och hennes bror David! 45årspartaj, blev det (om man plusar 20+25)! Tacos var maten, och jag kladdade ju självklart ner hela mig själv. Till efterrätt var det kladdkaka, och vad gör jag om inte häller salt i grädden? Förutom det, var det kanon! Jag fick i uppdrag att göra en lek, vilket blev charader med filmtema.. bl.a Fäbojäntan och Kenny Starfighter, lite blandat. Vid halv 6 på morgonen kom vi hem, och då hade jag buggat med 4 olika karlar, pojkar, killar?, som klagade på att jag inte lät dem föra någonting. Höhö. Har aldrig haft så ont i fötterna, det var inte kul att tränga ner fötterna i ett par converse sisådär 6 timmar senare, efter alldeles för lite sömn pga av Josefines otroligt snarkande bror Fredrik i samma rum. Sova gjorde jag på den 2h långa bussresan som blev hem, plus en väntan i Växjö på 1timme då jag shoppade. Sen jobba på kvällen. Inte konstigt att jag sov till 12!!!






Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)



ps. glöm inte dagens blogg! vinnare får ta del av mina 3000 läsare/dag :)

2010-08-24 @ 15:36:32
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Sannaliten

Hej! Just nu har jag ännu en tävling i samarbete med Swepearls.se Var gärna med och delta! Du har chans att vinna ett smycke av fina märken för upp till 600 kronor! Superlätt att vinna då det än så länge inte är en enda deltagare.

2010-08-24 @ 15:39:52
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

snygg blogg :)

2010-08-24 @ 16:20:53
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: tina

hej fin blogg:D

kolla gärna in min med :P

2010-08-24 @ 16:50:26
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0