Å de då va

Hemkommen från dansen å de då va, och vi vart bara 2 pers! Hm.. det är ju iåf sportlov men kom igen alla skolungdomar, klart man vill dansa på ledigheten också? Ja, det vart kul iaf, Emelie sa att jag står fel med fötterna så jag kan få problem med knäna så jag ska tydligen börja tänka på det nu! Imorgon gott folk är jag på framsidan av NöjesNytt och jag är nervös.. Ingen kommer ju tro på att det är jag. Ser ju inte ut som jag. Det är för snyggt för   att vara jag. Och ändå är det... jag. Festa imorgon med Fina Josefine!


Kommentarer
Postat av: emelie

Såg framsidan, du blev jätte fin =)

2010-02-26 @ 12:22:23
Postat av: Linda

härlig blogg du har ! :)

2010-03-07 @ 00:32:53
URL: http://linndajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0