Thank God It's Friiiiiday

Dagens jävla sliskiga: Jag sitter helt oskyldigt i kassan. Kommer in ett par utländska killar som har arbetskläder på sig. Den ena killen börjar blinka åt mig, säger TjenaHallå och är bara en ällmän jävla idiot. Sen frågar han mig "Do you have a boyfriend?" "Eh, yes I do!!". Han märker väl uppenbarligen att jag blir pissed of på honom för när han har betalat säger han "Your boyfriend probably push the wrong buttons, consider you´re in such a bad mood." Jahaaaaaa, så du tror inte att det är pga dina äckliga jävla kommentarer jag är arg då? Släng dig i väggen, jävla idiot!

Dagens nya, och tomma:
50öringarna är borta!! Skönt, tycker jag med tanke på att dem är så betydelselösa och jobbiga.. men det är så tomt i den lilla hålan i kassan nu.. vad ska vi ha där? Gem? Godis?

Dagens braiga: Ska hem till Cissi sen och kolla film!

Nu: Laga mat åt en sjuk pojkvän. Män har det ju så svårt när dem är förkylda.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Heej :)

vad har du för dig ?

2010-10-01 @ 21:49:20
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: elin har ordet

oh thaaaank you!

2010-10-03 @ 00:24:59
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Cissi

R när du hade stuckit igår insåg jag att man starta eget! Gjorde en otroligt framgånsrik leksaksaffär och en blomsterhandel. Hoho. Jag är besatt. Hör av dig när du skaffat sims så vi kan slå ihop våra påsar! Tack för en i övrigt trevligt kväll/dag. :)

2010-10-03 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0