Stockholm i mitt hjääääärta

Resan börjar med att jag satte mig på fel tåg. Och då menar jag inte ner till Malmö (som ni kanske hade tyckt varit roligare), utan jag satte mig på x2000 istället för Veolia. För tåget var försenat och kom in samtidigt och jag fattade ingenting. En tjurig konduktör, avhopp och väntan i Nässjö i 30min, samt byte av tåg, senare, var jag på rätt tåg! Kusinerna Amanda och Matilda mötte upp mig, och vi shoppade loss i över 4h. Jag är ovan med så stor stad, tunnelbana och stockholmska så jag var väl en äkta turist som glodde på allt som om jag sett en skyskrapa för första gången! Jag har bowlat, kollat på världens sämsta film (Baby on board, SE DEN INTE!), kollat på innebandymatch samt solat/somnat i en solstol! Nu befinner jag mig hemma hos Maja och Adde, imorgon blir det mer sol och Stockholm!! HELL YEAH!! 


kusiner små! jag är dock inte lika liten med min oversize tröja.. ser groteskt uppsvälld ut!?


disco-to-the-bowling.


det blir att sova emellan dessa myspluttar inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0