turklandet



Äntligen! Nu har jag och Ola bokat vår första resa tillsammans, till inte mindre än Turkiet!! Jag suktar så mycket efter sol nu att jag inte vet vad jag ska göra.. Okej med 15grader, men hallå.. Jag går fortfarande runt i halsduk och är rädd för att jag ska råka bli kall om fötterna så jag blir förkyld.. igen, och igen! Faan i satan va gött det känns, och med världens bästa kille med! Jag klyschar och smörar så det bara rinner om att. Fan va jag längtar!!

Imorgon ska jag till Pressbyrån och snacka med chefen, sen lära mig kassan. Vågar jag tro att det blir ett sommarjobb där? I'll like to think soo, håll alla tummar, fötter och näsor!! Snart kanske ni ser mig i en sjukt snygg keps och en oversize pikétröja.

Kommentarer
Postat av: elin har ordet

härligt x2!

2011-04-13 @ 00:22:33
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: mavi

Läget sötnos ?<3 :)

2011-04-13 @ 20:25:38
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0