f'låt

Det är inte så kul att kika in här när jag uppdaterar sisådär 2ggr i månaden, kan jag tänka mig. Men, jag har jobbat min sista vecka, och denna veckan är jag ledig (vilket innebär att jag ska packa inför Grimslöv). Jag är så himlanshimlans nervös! Jag ska dela toa/pentry med en tjej till.. hoppas vi kommer bra överrens!
Då alla man känner flyttar nu (Elin&Martin, Josefine bl.a), känns det sjukt bra att jag också gör det. Även om det bara är 2 mil från Växjö (vilket känns bra för då har jag faktiskt nära till Ola, så vi kan pussas regelbundet).

Jag och Ola hade en ledig dag tillsammans i förgår, och då var vi sjukt barnsliga och stack till Kreativum! SKITKUL! Det är ett experimenthus med alla möjliga grejer.. Människans sinnen, och hur man ska kunna bygga bokstaven T med hjälp av ett antal klossar osv osv. Sånt har jag dock inget tålamod till. men mysigt var det!

Känns som detta inlägget blev sjukt tråkigt, men jag är ganska tråkig. Är hemma i Kosta och ska packa nu ett par dagar inför flytten.. Men jag fastnade här istället. Ska iväg och träns sen också. Får se hur mycket av packningen som packar sig själv!



Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, jag var där med skolan i höstas, kul!

2011-09-01 @ 18:07:28
URL: http://linneajson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0