Min helg.



Min fredagkväll bestod av drinkar hemma hos Elin och Martin, där även Karro var närvarande. Förfestens
huvudämne handlade i stor del av hur illa det är att bestämma sin framtid redan som 14åring. That sucks!




Lördagen var jag i Eslöv hos bror med familj! Vi hade en syskonkväll, vilket bestod av biljard, och en sjukt
deprimerande film. Winters Bone. Vi var inte jättetaggade efter den filmen så vi åkte hem från Lund pretty fast!



söndagen firade vi storebrushan, som fyllde 40 år igår (eeegrattiis)! Av mig och syster fick han bl.a
denna fina musmatta, med honom själv som 12åing, tror vi iaf! Söt som socker.


Alice, Johanna, Josef och Isak Erlandsson!


"se trötta men glada ut"


Alice lyckas bättre än mig att se förbannad ut.

Kommentarer
Postat av: Sara

Meh, jag bestämde ju typ vad jag ville bli när jag var 14 :(:(

2011-01-25 @ 18:24:53
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, sista bilden ser det ut som du har ett fejkleende?

2011-01-27 @ 01:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0