mm åå va jättemysig solen e




Solen är inte schysst mot mig alltså. Nu när jag väl var ledig hade jag velat ha stekande solsken! Men jag ska inte klaga, det var ganska okej ändå. Bortsett från min sega jävla huvudvärk efter den hemska uppvakningen idag på morgonen. Sen var jag mesig och vågade inte ens doppa fötterna, medans dem andra plaskade runt. Var jag har för anledning får ni bestämma själva! Mohahahha...

Vilken sekund som helst kommer Josefine ringa, och då kommer hon upp hit och kollar in lyan, sen ska vi ner på stan och dricka några drinkar. Kanske en halv för min del. Jag jobbar imorgon, och har inte riktigt vaknat än känner jag.. Byebye!

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Super fin header!! Kram<3/systrarna backström

2011-07-08 @ 20:06:16
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vill du bli dagens blogg?

Gå in på min blogg och tävla om att bli dagens blogg! :)

2011-07-09 @ 15:09:17
URL: http://svartvitrutad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0