jävla svenne

Idag har jag varit en typisk svensk. Då jag har flyttat in ungefär halva min garderob till Hanna idag, samt solat en hel del då det har varit tropisk värme, har jag som sagt varit i Växjö hela dagen!

Då jag ska hem och ta hissen upp till 3de våningen, måste jag dela hiss med en kille. Det var jättehemskt. Och nej, det var inte för att han var gudomligt snygg, för det var han inte. Det är för att det är så pinsamt att stå i ett litet utrymme, utan fönster att kunna titta ut igenom och låtsas se en fågel eller någon jävla ekorre. Han börjar självklart prata med mig och frågar om jag precis flyttat in osv. Trevligt! När jag kommer med töntiga kommentarer som: "ja det är ju tur man har så nära till dörren från hissen" samt "jaha har du också precis flyttat in, då är vi nykomlingar båda två, hahahah.......". Jag kommer ha mardrömmar inatt.




Kommentarer
Postat av: Marcus

Herreminje, ni två roomies?

Detta kommer bli kul :D

2011-05-31 @ 21:11:22
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/
Postat av: frugan

töntiga :D

2011-05-31 @ 23:22:38
Postat av: Kitty

Haha hissprat är en svår konst. Jag brukar dra sjukt dåliga skämt utan att tänka på det och så blir det bara tyst. Fint första intryck (: Håller i övrigt med dig om att Galenskaparna o Aftershave är wow. (:

2011-06-01 @ 14:14:27
URL: http://www.kittonia.se
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 @ 02:43:06
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0