spara och slösa

Efter denna dagen har jag insett att jag är en FrökenSlösa istället för en FrökenSpara. Jag har nog insett detta tidigare också, men idag så.. ja "lärde jag mig en läxa". Fan va klyschigt. Nåväl, jag är nyligen hemkommen från ett härligt boxningspass, lika svettig och äcklig som vanligt, om inte lite mer sur! Får ju aldrig in den där overhanden och.. revbensslag eller vad det nu kallas. Hmpf. Till råga på allt har jag en stor fet klädhög som måste in i garderoben så jag kan välja vilka kläder jag ska ha med mig till Turkiet vilket är jättesnart och jag måste börja packa annars får jag panik. Eller så skiter jag i det och äter smörpopcorn istället.. Mm, så blir det.


kan erkänna att under den blå filten ligger mer kläder jag inte orkar se/flytta på..


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

söt blogg :)

2011-05-03 @ 10:42:02
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Amanda.

:)

2011-05-05 @ 17:14:39
URL: http://alfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0