vill inte veta min träningsvärk imorgon

Hmpf. Då vi var ojämna par idag på boxningen fick jag självklart vara med läraren. Och här snackar vi tuff brud. Nästan så jag känner mig lite rädd och osäker när jag pratar med henne.. När hon skulle köra vanliga slag rakt fram, vreds hela min axel 3,5halvt varv och sen tillbaka. Kändes det som. När hon såg att jag nästan grät av smärta och höll på att ramla i/på/under(?) golvet, så tog hon det suuuuuperlugnt, väldigt löst och sansat.. FÖR ATT HELT PLÖTSLIGT SLÅ SKITHÅRT!!! What the fuck??! Vill du ge mig en hjärtattack samtidigt som du nästan ger mig en blåtira? Konstigt nog en kul lektion. Knas.

Jag har även packat ihop alla mina kläder jag ska ha nu när jag flyttar in till lillskiten, dvs Hanna! Jag räknade ut att jag har sammanlagt 47 klänningar. Då pappa tyckte det var helt och hållet galet att ha med alla så valde jag ut 25 att ha med mig nu under sommaren. Det låter väl rimligt? Jag menar, man vill ju kunna ha alternativ. Så imorgon invaderar jag Hannas/min lägenhet med färgglada sommarklänningar och mig själv. Muuhahahahahah...


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-05-31 @ 02:17:47
URL: http://modemaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0