allting är fan upponer


Igår var vi lediga från slitet på Huseby, men det betydde ju inte att vi gick dit och hängde iaf! Jag blev knasmätt på alla korvar, ostar, glögg, bröd, godis och polkagrisar man fick smaka på! Jag smakade tom på renhjärta, som jag inte ens visste att det var, förrens jag hade börjat tugga.. Helt okej smak ändå.

Snart sticker vi dit igen för vår sista dag, och det är mellan 11-22, rätt så maffigt kan jag tycka. Meeen sen är jag ledig onsdag-söndag så varför klaga? Jag får ju ha en tomtemössa på mig och sälja glögg liksom, kunde vart värre!

Kommentarer
Postat av: emmie

RENHJÄRTA?! :S alltså.. älg fast ren?! :O o fy helvete vad röddet! :o

hur smakade det?:o

fin blogg:)

2011-11-08 @ 17:57:29
URL: http://emmieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0