chirpy chirpy cheep cheep


Once again är jag fluffig!!! Jag älskar det, jag kan sova, vakna och vara lika snygg som dagen innan!!

Då jag jobbade min sista dag i tisdags på Huseby (trodde jag), drog jag en sväng till Simone i Kääälmeeear, och kollade på... dumdumdum "TheHumanCentipide". Så jävla kahblää och fan och jävelskapäckelsatan.

Igår (fredag) och idag (lördag), har jag fått extraknäcka lite på Huseby, bland chokladbollarna. Min specialitet, gammal bagare som man är! Jajjamensan, det vart för snubben som raggade upp mig med påsen full med chokladbollar. Massa cash fick jag, and I don't thank no to that asså. Klirrar skönt i kassan. Så för att fira det, tänkte jag dricka alkhol som en tok idag (därför jag är så snygg med rött läppstift). Och försöka att inte vara allt för bakis imorgon då jag ska fira pappsen. SUP LUGNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0