Hueby Huseby Husebyyy-y


Nu har vår grupp från klassen varit på julmarknaden 2dagar i sträck, och jag måste säga att min kropp och knopp är en aning mör, faktiskt. Igår var det rent ut sagt kaos med schemat, samt mycket folk. Ungefär 6-7000 besökare under en freakin' day asså! Jag har suttit i kassan (vilket är en pytteliten låda typ), och jag har sålt glögg i en fin rödvitrandig skjorta osvosv. Och HELA tiden har man fått ha en underbart fin, lång och glittrig tomteluva på sig. Yey! Imorgon är vi äntligen lediga, och då ska vi själva gå runt och se hur det sér ut från en gästs perspektiv. Och äta korv. Och ost. Och glögg. ÅH VA GOOOOOOOTT!!


En snubbe som stod och sålde chokladbollar, vid namn Johan, började kasta chokladbollar till mig, kallade mig älskling samt gav mig slängkyssar. Eh. Efter dagens slut, medans jag tydligen är så jävla snygg när jag går runt i mina termobrallor och sopar golvet, kommer han fram med denna påsen, med detta inneållet. Tack Johan, slapp jag gå hungrig ikväll. Ses vi imorgon eller? Asså efter ditt jobb...

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare per dag om du känner för det :)

2011-11-07 @ 20:43:08
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0