Fredrik Sträng

Okej, först och främst kan jag ju bara påpeka, å mina vänners vägnar och alla andra som känner mig väl.. Jag är en ny människa. Dels för att jag har flyttat till en annan håla än där jag bodde innan, och dels för att jag har gjort så sjukt mycket under en månads tid som jag aldrig skulle gjort annars. Bl.a åka rafting eller ens rida en häst! Idag var vi på en föreläsning med klassen, om Fredrik Sträng. Och talade gjorde FRedrik Sträng. Fredrik Sträng.. Nä, nu blev det tjatigt. Denna man talade iaf om att bestiga berg. Vilka han har bestigit, bl.a Mount Everest. Hur coolt?! Han visade bilder, filmer, berättade om hur man skulle försöka slappna av samtidigt som man skulle ta i som fan när man skulle bajsa utför en glaciär (han demonstrerade även detta), samt en massa hemskt som har hänt under dessa bestigningar. Men fy fan va bra det var! Jag har aldrig varit sugen på att bestiga berg, vad fan skulle jag göra det för? Frysa i onödan, och klaga och gnälla, och känna mig skitdålig om jag misslyckas? Även om jag inte kommer bestiga något berg i min livstid, så kan jag ju iaf öva på att sluta vara så gnällig, som så många känner mig som, samt att verkligen kämpa med att känna mig värdefull. Som är sjukt viktigt! Rätt bra plan va?

Nog om det! Jag slänger upp lite bilder på hur snygg jag var på maskeraden i lördags. Sandy i Grease you know. I was smokin' hot hot hot!





mhm!


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Kika gärna in och rösta i undersökningen som jag har för att ta reda på hur folk upplever sina kroppar och hur de tror andra uppfattar en själv =)



Mvh Bodypalace - en blogg där ALLA är fina, vackra och unika =)

2011-09-28 @ 13:02:17
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0