vitlök vitlök, mängder av vitlök!

Av någon twisted anledning, ska jag alltid vara förkyld vid nyårsskiftet. Och att det sen håller i sig i typ 7,5 år gör ju inte saken bättre. Tror, seriöst nu ingen överdrift, att jag har ätit 4 HELA vitlökar på två veckor! Jag kan faktiskt meddela att det inte hjälper. Inte på mig iaf.

Anywho.

Idag har jag blivit färdig med min engelskaguidning, som dem flesta/alla i klassen skulle fixa till lite under lovet! Vi ska nämligen vara indelade i grupper, och guida på engelska för typ 7,436 utbytesstudenter!!!! Okej, kanske inte så många, men ett par hundra iaf.. Inte alls läskigt.......
Sen har jag även fått schema över min praktik, som jag ska ha på KostaBodaArtHotel, woopwoop!
Annars har jag sovit bort hela dagen, eller kollat på alla jävla bantningsprogram på teve.. spännande.

Jag ska fortsätta äta min vitlök, sutta på mina citroner och hålla tummarna och skinkorna på att jag imorgon mår lite bättre (se väldigt jävla skitmycket), för då är det tjejmiddag. Och den vill jag inte snora ner!!


Mormor Karin, Mamma Sif, Jag Rosanna och Syster Elina på självaste juleaftonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0